5 april

idag är det exakt 2 månader tills vi tar studenten :D

Har tyckt att det har varit konstigt att vår skola alltid ska ha problem och speciellt nu när vi går i 3an. Förbjudna saker hit och dit osv osv , det är sjukt irriterande.
Sen nu har jag hört att alla andra skolor har fått sina student saker och sånt förutom vår skola ?
men fick höra av lilla bebisanna i fredags att våra saker äntligen har kommit, det stog tydligen på pednet.  Så det blir att hämta dom efter lovet ! :) yeey

AH så jävla skönt det ska bli, men kommer sakna vissa sjuka saker från fula mediegymnasiet !
Våra fina lektioner och raster.. =/
Sjukt vad tiden har gått snabbt, gick förfan nyss i ettan typ , och  tvåan vafan de gick så jävla snabbt .


Kanske inte finaste bilden, men jag JAN <33 och elle i ettan :)


vår "storm bild" , elle står och håller jeppan i benen ! haha


i början av tvåan, natta amanda och johanna


vem annars skulle dansa med ett filmställ om inte rebecca jeppsson :) ?


vi skulle spela in scener ifrån tvserien vänner


bebis


jag och xioo :)


haha, inne i studion ! med j & x .


Jag och dino

Vet inte om jag har några bilder ifrån 3an faktiskt haha , hittar iallafall inte dom nu och det är dags att sova ! :D

God natt !





Kommentarer
Postat av: JOhanna

Varför ser jag ut som en sotig gammal neger... AHHAHA

2009-04-06 @ 13:25:45
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah jadu :(

2009-04-06 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0