a

Kom hem nyss. Vi var på ett ställe i jägersro hela dagen :( gud mina ben är så trötta och jag.
Byggde mina naglar där haha, fick ett ryck att jag ville göra det. man fick göra en nagel gratis och få en "gåva" på köpet haha jag har gått och undrat hela dagen vad det fanns i den fina påsen :( . Gick och sa att jag skulle göra det halv 4. Hon som gjorde dert var skittrevlig så vi pratade skitmycket och sen var jag tvungen att fråga vad som fanns i påsen haha så berättade hon :p . Efter när det var klart så sa hon att jag skuylle få min efterlängtade lilla gåva haha, sen fick jkag 2 till :p haha.

Efter jägerso stack vi hem till elle för att börja på rapporten till projektarbetet. Det gick bra i början men sen blev vi så trötta så vi tappade koncentrationen men vi hann endå skriva en hel del. :)

Bröt mina regler och åt lite tårta hos ellepelle. natta har gjort den till elle :) duktig nattsii!

Sen så körde vi hemmmmmmmmmsi och nu är jag hemma och ska göra den sista frågan på historialäxan och sen blir det att sova, längtar. Kommer bli as skönt. och sen upp tidigt imorgon . åh =/ men slutar tidigt så det är helt okejjjj :)

ciiiao


TÅRTAN !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0