d

Blev körd imorse till skolan, till andra lektionen! Skitbra.
Efter lunchen så var det att börja med projektarbetet.
Vi hade asmycket att fixa, skriva ut skitmkt, ändra lite saker, göra framsida, brÄnna cd osv. jag trodde att det skulle gå på typ en timme men ikke. Utskrivningsskitet funkade inte någonstans på hela skolan och då fick jag panik! om de skulle vara inne imorgon hur fan ska man få ut de från datorn då?
stack till mammas jobb och fixade det där men de speciella pappret man ska ha tog slut så vi får göra om det imorgon igen = /  ..det fattas också mer saker. det funkade inte heller att bränna cd. fick  totalt 5 brännskivor av pan och sabbade 3 av dom och ingen kan tydligen de programmet som vi ska göra de i så får väl se hur bra det går imorgon (y)

iallafall kom hem vid halv 6, har jobbat  i typ 6 timmar och det är endå inte klart.
HEEEEEERRRRREGUD!!!

Loggboken är klar, ska bara skriva de sista som ska göras imorgon också.
har iallafall börjat skriva om det vi ska ha omprov på på måndag, bäst för mig att jag klarar det. sista omprovs chansen . WOh (Y)
kommer ha fettmkt att göra dom senaste veckorna fram till stuuuudenten. får bara mer och mer uppgifter och prov och skit.

sticker till skolan imorgon vid halv 10 så har vi 2 timmar på oss, räcker antagligen. nästa vecka så blir det historia hela veckan !! dåligt av mig this week.

ska sätta på en film nu och somna, bye.

jag får feta spel, klarar inte av dig och det just nu, det har blivit för mycket på senaste tiden !!!!!!
jag känner att jag har blivit sjukt negativ på senaste tiden, inte okej.

kom på en sak som e BRA.. och de är att duuuuu <3<3 började prata igen och att de som hänt mellan oss är inte lika ------- som det var innan. är väldigt glad över det för jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0