day and night

Pratade med jeppan innan i telefon, vi pratade lite om igår.
Vi kom in på varför hon puttade ner anna från scenen, hon hade INGEN ANING !! haha

Pratade lite med anna innan om golvet :p
wonk idag?
HAHAHAHHA ANNAA :(
VARFÖR puttade jeppan diig ?
MIN GUMP ;(
HAHAHAHA, FÖRLÅÅÅÅT MEN DET SÅÅÅG SÅ JÄVLA KUL UT :$ hahaha
jag vet inte !!!!!!! jag minns bara att jag flög ner på golvet ;(
när jag skrattar menar jag inget illa, hahaha :$ !!
åååh den människan har feta problem :p
hahahha :(
hahah vilken av alla ?
jeppzy ?
hahaha MMMH
afan! min kära gump! (L)
hahaha åååh :( blev du sur ? :P
hahha neej, chockad är nog mer rätt ord
hahaha, ja afaaan
hon drog ju upp mig med direkten igen men det var pinsamt , alla såg ;(

HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0