=)

Efter restutangen tog jag bussen hem till elle, mötte upp jeppan vid busshållsplatsen och gick till elle.
Vi började göra vid oss direkt och sen började kröka lite ! :)
Vi skulle till wonk men det blev chili istället.
Jag mådde inte så jättebra, (inte pga alkohol) och elle skulle upp tidigt idag och spela match så vi stack därifrån ganska tidigt.
 Inte lika kul att vara ute ganska nykter =/ !! om det inte var för att jag var sjukt trött och mådde dåligt.

Jag och elle tog bussen hem och sen gick vi den jättelånga biten ifrån bussen. Elle skulle egenteligen köpa mat till mig på snabbt och gott men hon ändrade sig lika snabbt så det blev lite mackor hos henne istället!
Vi gick och la oss efter det. Jag vaknar typ någon timme senare av att jag ligger och hostar och det var så jävla hemskt. Den bara fortsatte och jag orkade inte gå upp och ta vatten för det var skitmörkt :( . Jag somnade om men vaknade vid 5 sen igen och då var jag tvungen att hämta vatten. Haha fattar inte varför jag hämtade vatten eftersom jag bara lät det stå . :S
Somnade om och vaknade vid 11 av att elle var uppe och sen somnade jag om och vaknade av ett sms.

Vaknade upp i ett tomt hus, det var jätteskönt ! Elle var och spelade match.
Gick upp och åt och sen låg jag bara och kollade tv =) , lite senare kom jeppan eftersom hon hade lämnat sina saker hos elle från igår. Vi tog det lugnt och åt lite skit och sen kom elle hem :D .

Elle var också jättehungrig så hon erbjöd sig att laga mat och duktiga elle KUNDE faktikt, wow första gången :) ? hahah iallafall så är inte elle den som är så duktig på att laga mat. Ska göra fisk i ungen, den ska vara inne i 20 minter men lilla elle somnar och tar ut fisken efter 2 timmar istället och då är det ingen fisk utan bara en svart kolbit HAHA !

Efter maten var vi jättetrötta så vi satte på en film , en djävulsk romans . Första gången jag klarade av att kolla en hel film utan att somna, sist vi såg den hos elle så somnade jag :( .. hah men den var riktigt bra.
Var tänkt att vi skulle sätta på mamma mia efter den men det blev gossip girl istället och matti kom med godis. Har inte ätit de på sålänge så det var hemskt gott.
Vi kollade på wipeout efteråt, har aldrig sett det innan men det var ganska roligt :) haha .
Vi skulle egentligen åka hem efter wipeout men ikkkkkkkke, då skulle dom tvunget se sanningens ögonblick , aah jag hatar det , det är riktigt tråkigt !!! =(
Får vänta en halvtimme till , måste ju hem och sova eftersom jag ska upp vid halv 6 imorgon.

Det blir inget lov för mig, ska jobba hela veckan på mammas jobb. Behöver verkligen pengar men jag oooorkar inte .
Får se om det blir etage på kvällen, kan ju hoppas på de bästa ! men kan inte komma hem halv 6 på morgonen (eftersom vi brukar stanna där ganska länge när vi är där ) och sen sova knappt en timme för att börja klockan 8 på jobbet dagen efter. MEEEN vi får väl se hur det blir ! :)

jaja, ska kolla sista halvtimmen på sanningens skit .

Ciiiiao !
 

Kommentarer
Postat av: elle

Vaknade upp i ett tomt hus, det var jätteskönt !



HAHAHA TACK?

2009-04-05 @ 22:07:31
Postat av: Anonym

HAHAH, amen elleee :$ !!! de är skönare när man är ENSAMMA hemma, men lite skönare när man är HELT ensam :(:( hahahah <33

2009-04-05 @ 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0