=)

Har nyss duschat, sitter och väntar på elle som ska komma hit för att sen ta bussen hem till henne .
Jag känner att jag måste klippa mig, mitt hår är så jävla slitet. Pallar inte, mår inte bra när det är för slitet.
Jag bad mamma klippa mina toppar, hoppas det blev bättre än sist .
Jag kunde inte ha håret nere för det var helt ojämt typ. haha . men jag vill inte heller betala hur mycket som helst för att få håret för kort och gå hem och gråta över de i en vecka .. haha typ. men blir så ledsen när frisören klipper det så kort och fult.
Enda gången jag blev nöjd var gången när jag tog av mitt löshår så klippte xios kompis mig.

Elle ringde nyss, hon är påväg så nu måste jag klä på mig och packa lite saker. haha

ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0