............

Stack till idrotten imorse, lika bra! Enda lektionen som är bra, med bra lärare! :)
Kom lite sent typ någon minut de gör inte så mycket, hade missat de jobbigaste sakerna som man skulle göra, haha (A) .
sen var det någon sorts hinderbana.. haha, och sen svansleken, den är sjukt spännande tycker jag haha . Jag och jeppan var typ "med" varandra iallafall så skulle vi inte ta varandras .  när det kom en emot mig så satte jag mig ner för ja skulle "knyta min sko" men han tog den endå. vad synd.. eller inte.

Efter idrotten så var det att sticka hem, har bara den lektionen på tisdagar.
När jag kom hem så kom annika hit så vi kunde skriva klart rapporten till projektarbetet. Skrivit i flera timmar har vi faktiskt gjort. tro det eller ej :) .. vi kom på att vi är duktiga om vi vill. vi kan om vi vill.
Blev en snabb tur till mobilia för att köpa en väska och sen så hem och äta och snart är det dags igen att skriva :(
ååh, jobbigt. men sjukt skönt när det är klart!!!

Tror faktiskt att jag vill duscha nu innan.

Fick reda på att vi har omprov på måndag på liv och död i natur , nu på måndag. panik. SISTA CHANSEN OMPROV också.
NÄSTA MÅNDAG så är det omprov för ett annat naturprov, vet inte om jag fick G men gissar på att jag inte har fått de med tanke på att skitmånga i klassen inte klarade de. så kanske det provet.

Sen imorgon kommer vi att få en fet uppgift i religion . Olika religioner som man ska göra precis samma sak som vi har gjort me dom vi gjorde sist. (skriva fakta sen redovisa) .
SEN.. en uppgift man ska skriva om någon världs...konflikt som sen ska spelas in i studion som en nyhetssändning.

Sen har jag även 2 prov att fixa i historia.

Det är ASmycket för att vara "sista tiden" i skolan. som jag började med i tvåan JAG PALLAR INTE . helt seriöst fan de är  4-5 fula små veckor innan vi  tar studenten. HUR FAN VIL DOM ATT VI SKA HINNAAAAA!!!!!!!!!!

jag får paniiiiiiiiik !!!!

imorgon blir det skola antar jag, och sen snabbis till stan med jeppsson och sen hem och skriva klart rapporten och se så jag har allt vi ska lämna in. Sen måst jag nästan  börja på jävla liv och död.

får speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllll.

Kommentarer
Postat av: jeppan

får också panik!!!!

2009-04-28 @ 21:22:37
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0