ff

Johanna säger till mig att jag ska söka på "sussie sundin" på google-bilder. Trodde att det skulle vara typ någon ful gammal tant eller något skit, men nej för där ligger bilder på mig.
Tänkte vem fan som har lagt ut dom på mig, men sen rullade jag ner och ser dom bilderna som jag också har haft på facebook som press bild finns där också.
Johanna sa att jag skulle söka på hennes namn också, det gjorde jag och där fanns en bild på henne också.
Sökte runt på lite olika kompisars namn också för att se om det bara var jag& johanna eller om det  var fler. Men jag kan säga er att dom flestas ligger där ute också .
Nu fattar jag med vad facebook menar med att dom "äger ens bilder" . dom kan göra vad som helst med dom ,t.ex lägga ut på google !!!!!!!
haha, snart får man väl se sina bilder någon annanstans också.
FETT

Kommentarer
Postat av: elllöö

haha sussie du är trög :( google är en sida som söker efter alla hemsidor elr bilder som finns på internet?

2009-04-08 @ 21:31:37
Postat av: Anonym

vem är ellöö ? och vafan vet jag de stog i metro en gång "facebook äger dina bilder" HAHA vafan vet jag :(:(

2009-04-09 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0