Fredag

Hem till elle igår vid sjutiden. Det blev mat, ris och kyckling. Mycket gott :) . Efter maten var det dricka som gällde såklart. Vi flyttade ut till vardagsrummet och började.
Jag, jeppan, elle, annika, anna, natta,amanda b, sofie, robin, matti, jonas, keso, ralle, johan elles bror:D, micke och marcus. Det var vi som var hemma hos elle. Aldin kom förresten också fast lite senare. Tror inte jag har glömt någon ?

absolut och redbull ,asbra. Som vanligt blev det sing star och jag är så jävla duktig på de. ellerinte
Iallafall så var jag inte det igår :( .
Vid elva så tog jag, jeppan, robin och sofie och natta bussen till crown för vi hade inte pengar till att gå in på crown efter 00.00. men dom andra stannade kvar. Träffade johanna och amanda och sandra utanför crown.

Knappt något folk på crown i början men det blev vi på dansgolvet och sen började det komma mera folk.
träffade folk ifrån min gamla klass, frick :D kul att träffa han .. gynta var också där tror jag.
Sen höllviken folk, alle, therese, malle osvosv. många. också fint.
Blev av med jeppan ett tag, skickar ett sms till hene och frågar var hon är. Hon svarar : söderboa.
jaha okej... heh.
Fick en flaska med cider kvar av jeppan . Jag trodde hon hade tagit en som bara stog på bordet men hon sa att en tjockis hade bjudit henne på en shot och 2 cider . haha helt okej!

dansa,dansa,dansa.

Fick också en xider av elles bror . jättesnällt (a) :D ..

Malle kom fram till mig och bad mig passa hennes vodka redbull medans hon skulle gå till toaletterna. Låt ingen dricka ur den, men du får smaka lite. haha snällt mallee :( .. Stog i baren med jo och väntade på min xider, det kommer fram en gubbe och frågar mig vad det är för dricka jag har i handen. (malles) .. jag sa att det inte var min.. så säger han nä men vad är det för något ? så frågade jag varför han undrade så sa han för att han tyckte att det såg gott ut.. haha sen sa han .. hmm är det vodka redbull? jag bara mhmm .. så gick jag till sofforna där dom andra satt. Så kom jag på att jag hade malles dricka så var tvungen att hitta henne. Jag gick runt och letade överallt, in på toan malle, malle e du här? så frågade jag några tjejer om dom hade sett en blond tjej och det hade dom inte. Annika hade sett henne så hon sa var hon va. Jag gick och lämnade hennes dricka haha. Hade fptt 2 sms, var är du? vart fan är du?! haha :(

Annika hade fixat "taxi" hem så han stog där nere och väntade så vi stack. Tror alla stack då förresten. Amanda hade gett mig johannas mobil och sen stack så sms johanna från ett annat nummer och blabla hit och dit. fatta inget. men jag träffade henne sen vid pokerbordet eftersom hon sa att vi skulel göra det. Innan jag gick så fråga jag om johanna sjulle sova hos mig ocvh det skulle hon göra så vi stack ner till bilen och sen blev vi hemkörda! :)

Varmt inne i stan, men när man kommer ut till bunkeflo blir det ALLTID kallare, överfattigt! men skitsmama. Vi gick in och la oss.

elle tog en maxi hem med johan och micke .
"kommer du hem ok?"

HAHAH :(


Lyckad kväll iaf.

BILDER.


lite natta och ellepelle :)

   
         bebisanna                              natta                                natta


                       1.                                                             2.
Annika och Elle. haha jag tycker att dom biklderna är skitroliga :(


 awsi, jonas och anna :)
  
 
min hand,johan,kille:D             lite jag, johan, micke


jonas och anna


keso och ralle


jag och natta


folk


Johanna , när vi kom till bunkeflo.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0