fredag

Började dagen med att ligga i min säng och bara dö, jag var så sjukt trött. Jag vaknar alltid typ 3 gånger under en natt och jag vet inte varför.
Kollade på exciled, haha ganska intressant och kul :D , handlar om ungdomar som är bortskämda som fan och blabla så blir dom iväg skickade av sina flräldrar för att lära sig att det inte kan vara så . sen blev det andra avenyn eftersom jag missade de i tisdags.

Skulle upp till stan med natta, men hade ingen ork så hon kom till mig istället :) , va ute lite grann hämta min cykel och bara tog de LUNGT :) , längesen man träffade henne också !
Vi åt hemma hos mig, fläskfile och kulpotatis det var sjukt gott haha AH vill äta igen :( ..

Visste inte vad som skulle göras på kvällen men det blev fest i oxie med j ,s ,c .
Började göra mig iordning och sen tog jag och natta bussen till gustav och sen jag till jeppan och hon till h:) .
Det blir att sova här tonight eftersom bussarna är cepe . tro jag ska sitta på gustav helt ensam och vänta i typ en timme ? nej tack.

Väntar på att segejeppsson ska bli KLAAAAAR !!! Satt i "pjamas" när jag kom .

"nu är jag iförsig klar, ska bara ta lite mascara och puder"
sa du klar ? :)  HAHA ful

ciiiao

Kommentarer
Postat av: jeppam

din jeeeeeevel

2009-04-11 @ 04:40:24
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0