friday

När vi kom till praktiken imorse så skulle vi redovisa om vad vi hade gjort under praktiken och efteråt blev det grillning.

VI fick 2 korvar, vi skulle få 3 om det blev över men jag åt 4!! :) älskar korv med bröd så jääävla gott ! Den sista fick jag be andyfat om att han skulle låtsas att han skulle ta en korv till sig själv, haha jag vågade inte vara en fettounge helt själv ju ..
Efter vi hade ätit så stack jag, jeppan, andyfat och anna till skolan och hämtade våra studentsaker.
NU fattar jag att det är studenten och att det är jävligt snart ! haha

Vi gick ut och satte oss på solsidan, överskönt. Elle kom lite senare.
När vi hade suttit där ett bra tag så stack vi till stan.
Har handlat lite kläder idag faktistk, har jag inte gjort på länge haha.

Brasiljanska dansare på gustav. Skitgrymma och en av dom var så jävla snygg !! Brun och fin :) och hemskt duktig på att dansa och göra volter i luften hit och dit.
Jeppan fick en fin ide om spanien, jag gillar den ;) . hahaha

Sitter hemma hos elle nu, gästerna kommer klockan 18.00 :) Blir antagligen att vara hemma ikväll, känns inte som vi/jag orkar sticka ut ikväll eller göra något. plus att elles storebror kommer heeeem :D

haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0