Friday fortsättning

Åt den hemskt goda maten , ehm . Pommesena blev inte så jättebra men köttet var gooott som alltid =/ .

Amanda och johanna kom precis efter vi ätit upp. Johanna började fixa jeppans löshår medans vi gjorde oss iordning, det blev inte så jättemycket förkrök men det gjorde inget . Vi tog 32an till centralen och sen 2an till högaholm.
haha sjukt var det :( .

Johanna gick upp och dansade medans alla vi andra j,a,a,e sitter och kollar :( HAHAH aah det var kul att kolla på. Jättefint ;)
Jag, jeppan, johanna och anna stog och dansade på en liten scen som fanns där, helt plötsligt så flyger anna ner från den. HAHAHAH det såg skitroligt ut :( !!! då hade ondahäx-jeppan puttat ner henne. HON FLÖÖÖG NER FRÅN SCENEN !! efteråt springer jeppan fram till anna och förlåtförlåtförlåt ! Människan har feta problem :( . HAHA .

Sen blev det lite mer dans och dricka iallafall, kul :) .

Elle, Amanda och Anna hade försvunnit och johanna fick för sig att vi skulle gå och att jeppan stog där ute och väntade på oss. Tog våra saker och gick. Jag frågade folk där ute om var jeppan var , dom sa att hon hade gått. Jag tänkte att hon kanske stog vid busshållsplatsen och väntade på oss.
Ingen jeppan var där haha.

Åkte till Gustav med Johanna och försökte hjälpa henne att komma hem. Träffade Andy och Sofie på gus.
Johanna åkte med andy och sofie och jag tog min buss hem .
HAHAH bussen hade stannat på en hållplats så kom det en flaska rullandes mot mig så jag fick för mig att jag skulle sparka ut den ur bussen , jag missade den när jag skulle sparka på den och istället så flyger min sko av och ut från bussen :( .. haha men snälla t tryckte på stopp knapparna så jag sprang ut och hämtade den och sen in igen, HAHAH !! AHHH det var så kul. den bara låg där utanför bussen .

Sen hem och sova.

Blir väckt imorse vid 8 för papi fyller år idag :) Grattiiis <3 . Sen gick jag och la mig igen.
Vaknade lite senare och gick upp och åt , jag var så jävla hungrig.
Skitfint väder idag juuu så jag gick ut och hjälpte sandra med att vaxa bilen haha skitjobbigt var det .
Ska snart in i duschen och sen iväg och äta på restaurang och sen får se om det blir wonk ikväll eller inte.

bye

Kommentarer
Postat av: jeppan

HAHAHHAHAHA aw anna:(

2009-04-04 @ 17:01:46
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0