Friday

Pappa väckte mig halv 9 imorse och sen så stack vi till gymmet , skönt att träna på morgonen men inte skönt när man inte har ätit något innan, bara ett litet äpple. Efter gymmet stack jag hem och duschade, sen vid kvart över 1 tog jag bussen med a.r till stan och träffade jeppan och johanna.

Gick till möllan och köpte jeppans löshår :) . Sen till hansa och träffa elle för att få nycklar och hon skulle köpa tofsar till hennes match haha. Blev mycket stress när jag kom hem, hade typ en timme på mig att fixa klart.
Missade 32an så mamma fick köra mig.

Jeppan kom också fram vid halv 7 så gick vi upp till elle, kändes konstigt när elle inte var hemma . :O
Eftersom vi hade sagt att vi skulle fixa spriten idag så fick vi lite panik för klockan var helt mycket och vi skulle hinna laga mat och allt innan elle kom hem, men det löste sig. Förutom att maten inte var klar. Haha


Eftersom elle inte kan laga mat så fick jag och jeppsson göra det. Läskigt att skära fläskkotletten. uue. Jeppan kunde tydligen inte steka dom heller för att dom sköt på henne... ? med andra ord så menade hon att det stänkte upp sånt vatten från stekpannan. Började med maten för typ en kvart sen men den är snart klar endå vilket som är jävligt bra för jag håller på att dö så hungrig jag är =| .
Anna kom nyss hörde jag och johanna & amanda kommer väl om ett tag skulle jag tro . Mat och förkrök en liten stund =/ sen blir det jeppans vänners lokalfest .

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0