i hear the ticking of the clock

TAGGAD !!

mamma väckte mig imorse vid kvart över 7 , åh det var så jobbigt !
KOm fram till jobb och jag var så jävla trött, satt och nästan somnade i typ 2 timmar. men efter min macka och lite varm choklad blev jag lite piggare :) haha, brukar hata att jobba ute i arkivet, men det var ganska så skönt idag !
haha tänkte att jag kunde sova en liten stund där, men det blev det inte !!
 
Vid 12 tog mamma och jag lunch, vi gick till hemköp jag köpte köttbullsmat som man värmer i micron, inte jätte gott men det gick ner , blev iaf inte mätt.
Eftermiddagen gick ganska snabbt, skönt.
När jag kom hem blev det snabbt in i duschen för att sen kunna sova en timme som blev knappt en halvtimme.
Iaf har börjat göra vid mig nu, mamma ska göra lite mat till mig och sen blir det förkrök i västra hamnen och sen etage!

Jag ser min dag på jobbet imorgon framför mig jag kommer inte orka :( !!
Iaf så måste jag fixa vidare nu , ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0