let go

I stan gick elle och pratade om lite opassande saker, men när hon skriker ut ett ord vänder en kille sig bak . så pekar jag på han och säger KOLLA HAN !!! HAHA
han bara : hej
jag : hejhej
han : vad heter du?
jag: börjar skratta lite och säger natalie
han: hahah varför ljuuuger du? vad heter du?
jag: haha men, det beror på vad du vill ? :)
han : haha inget speciellt bara prata lite
jag : okej, men kan vi inte vara anonyma då och prata endå?
han : HAHAH jovisst!!

sen ville elle och natta typ "rädda mig" så elle sa nu ska vi köpa latte, haaaj!
så jag bara nu ska vi in där, hejdå!

HAHA det visade sig att det var en killes bror ! :) 

påskmiddagen var sjuk, pratade om ALLA hemska saker som har hänt :( usch ja!! hahaha men det var fint.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0