Lördag

Jag och elle åkte hem till henne efter vi hade ätit hos mig .
När  vi kom fram så stog natta redan utanför och väntade. Jag och elle började göra vid oss direkt när vi kom fram.

Påvägen från bussen hem till elle så gick jag och gnällde som en bebis för mitt skoskav. Smart som jag är hade jag satt plåstret ovanför mitt skoskav så det gjorde skitont, fick sjuka tankar om att mina strumpbyxor hade åkt in i skoskavet och sånt klarar jag inte av, men det visade sig att de inte hade gjort så haha . sen så satte jag plåstret på rätt ställe. (A)

Ett hemskt skoskav är my friend:s, rebecca jeppsson . Kolla in de här : rebeccaj.blogg.se . hemskt :( .

Iaf, amanda kom en stund efter vi gjort oss klara och då började vi kröka!
Amandas mamma ringde henne , amanda säger : vad har jag nu gjort ?! :O
Amanda hade tagit batterierna ur fjärrkontrollen till tv:n innan hon stack hemifrån för hon ville ha batteri till sin kamera.
Och efersom hennes föräldrar inte kunde skjutsa henne till malmö eller ingen svarade när hon sa hejdå så tänkte hon att hon kunde likabra ta dom.
Under samtalet hör man : ni kan dra åt helvete med att leka föräldrar.
HAHA för fan, vilken sjuk människa!

Nattas kille och hans kompis kom också till elle lite senare.

Ahaha jag sålde en gammal mobil för 100 kronor :( . I need money .

Vi stack till big bowl och bowlade. Jag bowlade inte så myckett hjälpte bara amanda lite grann . HAHA finns nog ingen som är sämre än vad vi var :( .
Var på big bowl från 23 - 00 .
Efteråt hade vi tänkt sticka till lilla torg men det blev boomers vid värnhem istället.
Träffade 2 personer som man inte har pratat med på hur längesom helst.

Jag, amanda, elle och natta satte oss vid ett bord och dom andra stog och gjorde något annat.
Vet inte vad vi snackade om :S , men jag hade sjukt roligt :D !!
Satt där ett bra tag, men sen skulle dom gå + natta och då ville inte vi sittta kvar där. Vi tänkte dra till lilla torg men dom hade inte öppet eller vad det var.
Blev fin sång påväg till centralen där amanda skulle bli hämtad .
När vi kom fram så kom trean så jag och elle tog den hem till henne. Vi träffade ett par vänner och inte flörrän kIockan 6 kom jag och elle i säng.

Vi vaknade ganska sent idag, har bara legat i sängen och ruttnat hela dagen. Fick ångest nu när vi var ute och handlade mat eftersom det har varit så fint väder hela dagen och att vi inte har varit ute ! =/
Vi  har precis börjat göra mat, vi ska äta köttbullar och potatis , sås och lingon. haha standard maten . Men det är sjukt gott iallafall .

Jag vill att maten ska blir klar nu, jag är så hungrig.

ciao .

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni kan dra åt helvete med att leka föräldrar.. HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

2009-04-12 @ 20:42:00
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0