Måndag

Helt okej dag i skolan, inte jättejobbigt att gå upp vilket jag trodde. Kommer till historian bara typ 3minuter försent, förbättring! Får tillbaka mitt historia omprov och ett prov. Klarade omprovet men inte provet. Jeppan blir skitglad för att då kan vi göra proven tillsammans och jag blev inte glad :( !! haha .

Nästa lektion var redaktion som vi ska ha hela  veckan. Innebär att vi får en hel vecka till att fixa rörlig bild C, nästa veecka är PA och nästa ett annat arbete så det är inte så jättemycket vi har nu.

INGA PROV I HISTORIA. YES !! skitbra!

Stack hem sen så kom johanna förbi så gick vi hem till henne för att hon påstod att det var vindstilla i hennes trädgård, vi skulle sola. men det visade sig att det var lika blåsigt som det var i min så vi satt mest och snackade typ. Elin och marcus och hennes lillebror var där ute också. Sjuk lillebror - hoppar ner ifrån taket på madrasser =/ usch! haha . frågade om jag skulle göra det?! no way!

Stack hem sen, la mig i mammas och pappas rum och bara låg där :S haha crazy . råkade somna till och sen fick jag panik när jag vaknade till och såg att klockan var 18.03 , skulle ta bussen halv sju till heleneholm för att träffa mrs jeppsson och träna kiboxning eller vad det nu heter. Sjukt nervös var jag för den sista övningen men den var inte lika jobbig som sist. sist höll jag på att dööö . =/

iaf sen kom mamma och hämtade oss. har suttit nu och kollat igenom datan på lite bilder. Det är sjukt vad man kan sakna mycket. Saknar en person väldigt väldigt mycket :'( !
Nu ska jag duscha sen blir det mat,twiligt och sova !

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0