mmh

En sak som är jävligt säker är att jag måååste färga mitt hår, herregud asså! Ser fan ut som de brinner. USCH!

Imorse blev det historia igen, börjar bli duktig på att gå dit. Imorgon blir det sovmorgon pallar faktiskt inte . men nästa vecka och alla andra veckor så blir det historia endååå =/ !!
Hästen har också börjat gå dit , vad händer ? HAHA

Mona säger till en kille i vår klass när hon kommer in genom dörren
hej robert
han : hej
mona : heter du robert?

hahah vilken fruktansvärt sjuk människa! men som vi alla vet så är hästis inte som alla andra !! HAHA <3

Har pratat med klassen om studenten lite idag, fixad champangefrukost, fixat flak med allt och nu är det bara lite kvar att fixa. Plus en sak till :) yey
Känner på mig att det kommer bli sjuuuukt bra . längtar som fan.
Hela eftermiddagen har jag, jeppan och mona varit duktiga och fixat =) , sjukt bra men lite ångest också. haha blir alltid så när man gör något för fort, men det kommer säkert lösa sig !

Efter skolan skulle jag och jeppan träffa sandra i stan, vi såg att bussen kom så vi börja gå lite snabbare och när vi var 10 meter ifrån den började vi springa och så körde den, :( .
Vi gick och satte oss i busshållsplasten så kom det en bil och dom började snacka med oss. Jag fattade inget först satt i min egna lilla värld men sen hörde jag att någon kallade. Två killar tjejer tjejer? hallå töser ? Vi såg att ni missade bussen vill ni ha skjuts, eller var ska ni ? så sa  vi stan så frågade dom om vi ville ha skjuts. Jeppan och jag kollade på varandra och sen sa hon till mig.. ska vi? så det blev att vi fick fin skjuts :) ! Pallade ju inte sitta där och vänta skitlänge. Det var askallt! När vi kommer in i bilen "brukar ni vara på crown?" HAHA.. mm..ibladn är vi ju det sa jeppan. HAHA vi har varit där  ganska många gånger nu på sistonde. men iaf  dom körde oss till hansa, väldigt snällt av dom kan ju jag tycka:)

träffade sandra på h&m sen gick vi och gjorde vad vi skulle. Jag köpte en väska ..ville handla en keps men har ingen aning om var man kan handla fina för ett bra pris och inte för typ 200 kronor. Någon som vet?! Gick runt i hela stan och letade efter scorett för sandra skulle kolla på ett par skor . haha hittade ju adlrig de så vi frågade en person, gick dit och sen stack jag hem .

Blir så jävla arg !!!!!

Andy när du läser detta så kan du läsa klart och sen ta bussen hem till mig ! :)

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0