mmma

Jag är sååå trött vet inte var jag ska ta mig till !!

skönt att projektet är över, fixade det sista imorse i skolan. vad gör lärarna på skolan om dom inte ska vara till någon hjälp? lagom kaxiga också .. men iaf så löste det sig på annat sätt.

Vår lärare hade ett ställe som hon skulle ta oss till idag på lektionen . Det var glass-ställe. Snällt ;) haha men visste först inte om jag vill ha. tog daim och ngn till och daim trillade av hela tiden så jag kunde inte äta den :( haha den smällte diiirekt man hann inte äta .

Efter skolan stack jag till stan och fixade biljett till ikväll :) sen till entre och sen till davidshall igen för en till biljett ssen hem och sova.  duschade innan , skönt att ha det gjort ! jag är så jävla trötttttt. och mår lite illa också.

natta är on her waaaaay :) , ska äta med sandra och robin och deras kompisar och sen ska johanna,amanda komma så blir det lite förkrök sen ooout  så jag ska väl fixa litegrann .

ciaaaaaao .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0