Monday

Vi kom hem till Moa igår vid halv 10 tror jag och började förkröka och snackade om en viss ÅÅÅLLE .haha människan är sjuk när hon härmar honom :( .
Vi gick till bussen och tog den så vi skulle komma dit lagom innan 12 så vi kunde in på halva priset, haha snåla :( .
Johanna och Amanda hoppade på tvåan på centralen och åkte med oss en hållplats haha, fulla som svin som vanligt.
Blev även lite allsång på bussen som vi tyckte var roligt medans en tjej knackar mig på axeln och frågar ifall vi kunde sluta, javisst kan vi det ! En sekund efter börjar vi igen .

Ganska tomt när vi kom in på etage, men de tog inte lång tid förrän det var fullproppat.
Hade skitroligt iaf, har aldrig varit där när ladan har varit öppen men det var den igår heh och det var kul :) .
Träffade också asmycket folk som man inte träffat på länge och folk som man pratade med som man inte har pratat med på flera år.

När det var dags att gå hem, eller äta så gick vi utanför. Jag skulle egentligen sova hos elle men eftersom hon inte ville äta så fick jag ringa min mamma och fråga om hon kunde hämta mig. det kunde hon så började gå mot stippes.
Hann förstås inte äta, men endå skönt att få komma hem , hade så jävla ont i fötterna också!

Skulle bli väckt halv 9 imorse för att gå till jobbet, men det gick inte. Mitt huve fattade att jag var tvungen att gå upp cause i need money (timlön), men min kropp rörde sig inte. Det var så jobbigt. jag somnade om hela tiden och pappa gick och kämpade med att få mig att vakna. Tror han höll på i 3 timmar. Tillslut så ringde mamma hem och frågade om jag var påväg, men ikke. Hon ville prata med mig också för mam hade tagit med mat till jobbet som vi skulle äta idag och hon sa också att de hade kommit ett nytt jobb till mig som jag var tvungen att göra klart ganska snabbt, jag blev ännu tröttare och somnade om, sov typ i 45 minuter och vaknar till av att pappa säger att han har gjort mat och att sandra skulle köra mig till jobbet.
FAattar inte hur jag orkade gå upp och ta på mig och äta, men de gick. Kom till jobbet astrött och satt typ en timme och bara drack varm choklad och vatten för att försöka vakna till.
Fungerade väl lagom bra.

Blev glad när klockan blev halv 5, dags att åka hem :D . haha så trött att jag somnade i bilen påväg hem. (brukar nt kunna somna i bilar )

Får se om de blir träning ikväll annars blir det bara sova,sova,sova tills imorgon i guess !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0