oooookej

Det blev ingen skola för mig idag. Hade satt klockan på alarm och vaknade imorse men hade typ snoozat om den i yup 20 minuter. Jag gick upp och åt lite sen gick jag och la mig igen. jag hade sjukt ont i huvet och mådde itne alls bra. pluis att jag var skittrött så jag kunde inte helt eneklt gå till skolan :p .haha

har legat i sängen hela dagen kollat på tv och bara sovit. Överskönt .
tänkte gå ut och sola lite också men solen har inte varit som den brukar idag tycker jag och sen har de blåst lite för mycket så det blev inget med det.

Måste skriva loggbok till pa och imorgon är det sista saken med projektarbetet och sen skriva rapport och loggbok.
ska bli sjukt skönt när det är klaaaaaarT!! =)

Ska till sängen, huvudvärken är inte borta än.

Det löser sig snart, bara låt mig ta den tid jag behöver. Jag vill inte heller ha det såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0