she makes a man wanna speak spanish

JUST DET!

Glömde ju att igår så skrev j sms om jag ville komma dit på "film och pizza" , hade endå inget speciellt att göra så jag stack dit ! Tjockisen försöker tvinga i mig en pizza och börjar säga att jag är oförskämd när jag inte vill äta typ en halv - halva av en familjepizza. Usch nä! men jag tog en pytteliten bit. Inte lätt att mostå när man känner den pressen 8-) hahah .

Vilken film såg vi?
Ingen alls, nej för det var tråkig hockey som skulle kollas på , jag blev lurad haha .
a.r kom också dit och medans o&m kollade på hockeyn, (och a.r lite då och då) så snackade jag och j mest om massa sundsbro minnen och massa andra sjuka saker .
Saknar s-bro tiderna ibland.

Kan nästan börja kalla det för en tradition nu att "gå igenom graderoben" . haha jag har sagt så EN gång och det var halvt på skoj och halvt allvar när jag sa det. men nu störar hon sig varje gång vi ses haha och så blir det som det blir ;) . Så igår fick jag 3 tröjor av henne, jättesnällt :) haha

Tro inte nu att jag inte har råd till att köpa kläder eller att jag är en fattig liten unge som tigger kläder eller något, så är det verkligen inte . men hon använder inte det lönt att det ska ligga och ruttna i garderoben. Kan jag använda det istället :)

Nej men faktiskt nu så måste jag nog sova, känner att jag blev trött poff från ingenstans.
BYE


dom fina britney skorna. kommer inte ihåg exakt vad som sades men typ ngt :
kan du verkligen gå i dom ?
eh, ja klart !!
poff.
HAHAHA !!!!!
Så jävla fint, sommaren 08 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0