siii

Imorgon börjar skolan igen, både kul och jobbigt .
Jobbigt att gå upp sjukt tidigt imorgon för att  börja 8.20 med hemsk historia !
Kul att träffa folk som man inte träffat på länge och ja.. lite så.

När jag tänker efter så har dessa sju veckorna gått typ snabbt .. men endå skitsakta,  första veckan var jag i teneriffa och de känns som flera år sen nu .. okej inte år, men månader iallafall.

jag villl utomlaaaaaaaands !

Är sjukt trött och har skitont i huvet så ska strax gå och lägga mig. En liten fågel viskade att det blir döden om man inte dyker upp till historian imorgon. ojoj !
Slutar 12.00 imorgon så det är inte jättejätte jobbig dag, men onsdag och fredag. herregud vad håller dom på med =| .
Halv 5 två dagar i veckan är faktiskt inte okej. men vår fina klass kommer väl klaga så att det inte blir så längre, det brukar funka :) haha

Snart börjar en film på tv som jag hade tänkt att somna till ! :) BYE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0