ss

Efter vi hade ätit igår så kom bebisanna hit och en stund efter kom matti och keso .
Vi kollade lite på singing bee haha och sen skulle fettona ner och köpa chips och dippa :( . jag kan inte hålla mig, jag klarar inte av det. förjävligt.

Jeppan, sandra och lindsjö kom också senare. Dom förkrökade för dom skulle vidare till etage eller crown.

Jag är sjukt sugen på att se aladdin så jag sa till elle om vi kunde se den . De lät på elle som att hon hade den på sin dator men det hade hon inte , jag blev så ledsen!
Vi satte på aristocats istället men dom pratade engelska och det var svensk text och då kan man faktiskt inte kolla på den . Den måste ses med svensktalande röster =) .
så vi fick byta.
Det blev ringaren i notredam . Jag har aldrig sett den innan. Vi såg kanske lite mer än halva sen var vi så trötta så vi fick se klart den imorse istället.

Fick ett nyss av jeppan att det är bröderna lejonhjärta på 4an så ska väl ta och titta lite på den .
I eftermiddag blir det träning och sen hem duscha och göra vid mig sen ta bussen med elle hem till henne efter hennes träning och ikväll blir det grillning.
Äntligen får jag äta min efterlängtade korv med bröd <3<3 !!
HAHA åh, jag har varit så sugen efter i fredags.

Blir sova hos elle ikväll igen, det är också nära till praktiken som också börjar imorgon .
Sista veckan denna veckan och sen skola några veckor och sen studenten ! :D yey

Ska förresten hämta studentsakerna i veckan också (A) haha, trodde att vår skola var efterbliven men det hade visst stått på pednet.

byebye .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0