ss

Det var sagt att vi inte skulle gå på historian imorse, kan vara skönt att slippa den ibland (A) . Historian börjar 8.20 och vanliga fall 9.40. mycket bättre.
Vaknade kvart i 8 av mobilen och somnade om till kvart över 8 .. vaknade av sms.
jag orkade verkligen inte gå upp. Låg kvar ett tag. sen gick jag upp och gjorde lite mat och gick och la mig i sängen och åt där. Fick kämpa skitmycket för att komma upp =( !! haha
Jag gick iaf upp senare och sjukanmälde mig själv, bättre med giltlig frånvaro :) haha

Vid kvart i nio började jag göra mig klar och skulle ta på mig mina nya fina chinos. När jag tar på mig dom går dom i sönder. INTE för att jag är fet, men varför dom gick sönder vet jag fakiskt inte. Dom gick sönder bredvid blixtlåset.. ? Fick spel och fick ta på mig något annat. Jag frågade min syster om hon ville följa med mig till stan och byta mina byxor, det ville hon så hon och elin följde med.
Tog bussen till stan vid 10 och sen så gick jag till gina trcot och bytte dom och köpte en ny fin tröja :) . Såg ett diadem typ som jeppan har velat ha . Det kostade bara 49 så jag köpte ett sånt till henne också! glad blev hon! :D

Efter gina tricot så kände jag att det kanske var dags att gå till skolan men mitt hår såg översjukt ut så jag ville köpa en keps.. vi gick in på wedins och där var det rea på kepsar, skitbra . Jag köpte en ljusrosa för 19 Kr. ahah den e inte så fin på men brydde mig inte så jättemycket just då!

Elin och Sandra gick vidare till polisen och jag tog en buss till centralen och sen bussen till skolan!
Träffade mina fina vänner på solsidan, guud vad det är skönt där! Solen rakt på en, asvarmt!
Satt där och pratade mer om studenten hur vi ska göra hit och dit. Det ser ut att börja lösa sig nu med en liten sak som var "olöst" innan. jag längtar såååå mycket. Men måste hitta en klänning, börjar få lite panik snart.

Onödigt att jag kom till skolan egentligen. Går bara runt lite har ingenting att  göra, går ut lite går in i redigeringsrummet pratar med olika. haha helt okej . men endå kunde ha varit hemma istället (A)..

Stack ifrån skolan vid 2 för hade tandläkartid klockan 3. Förutom att jag har/hade 10 påvägattbli hål i tänderna så var jag skitduktig på at borsta tänderna sa hon. finfint! Om jag ska ha hål i  tänderna får det vara nu när det är gratis att laga. När jag fyller 19 börjar det kosta sa hon.

Nu ska jag kolla upp en address på internet och sen blir det dit och passa 2 barn i nån timme! :)

ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0