ssss

Efter jeppan hade gjort sig klar så stack vi till centrum och träffade sandra och cim .
Sen stack vi till festen :)

Trodde att jag inte skulle känna någon där och va helt så outsider haha men det var jag ikke, hade skitkul och träffade lite folk som man träffat innan när jag har varit med jeppan i oxie :D .

Pratade lite med folk och sen åt jag en korv, okej? ah det var så gott haha . Har tjatat hela dagen om att jag  vill äta korv med bröd :( .
mange schmidt var även där, hahaa , och han körde oss hem haha, snälllt .
Sov hos jeppan, när vi kom hem så gick vi och åt har jag för mig ? haha sen när hon skrev blogg så deckade jag till lite i hennes säng och vaknade av min hemska hosta och jeppan : om du ska spy så gå ut härifrån!
Men det skulle jag ikkeee !

Vaknade imorse av att det koooookade i jeppans rum, och jag skojar inte . TRodde jag skulle dö , men jeppan vaknade också och gick och öppnade ett fönster, asskönt blev det.

Natta ringde vid 11 och väckte mig för vi skulle till stan men jag somnade om.
Ringde till jeppan senare så gick vi upp och åt . Missade första bussen så fick ta nästa.
Skulle låna ett par skor av jeppan eftersom jag inte ville gå med mina klackisar.

Fick lite bråttom till bussen så jag tog på mig skorna och gick snabbt. när jag kommit bort från hennes gata så sprang jag, GUD vad jobbigt. Det var skitvarmt och skorna gav mig skoskav . Dom var skitsmå :( !!!
Jag bar även en fet kasse med min tjocka dunjacka och den vägde skitmycket.
Träffade elle på studentgatan och fick låna hennes skor lite grann, jag skulle gå och handla ett par nya skor utan "häl" . men det fanns inga, inte vad jag såg iallafall. Sen kom natta och hon hade med sig ett par skor. jag testa dom men nej fyfan de gjorde skitont så elle fick ta dom så tog jag elles.
Synd att skorna va försmå för dom va skitfina på mig ( haha jeppan <3:D ) .

gick flera mil i stan, skitjobbigt.
Jag och elle tog bussen hem till mig sen för att äta påskmiddag här hemma med familj  + mormor och annat folk, trevligt :) .

Sandra skrek på mig att jagh skulle komma in till henne , en video på när vi var småå . ÅH jag vill vara liten igen .
Min gump var skitsöt haha och mina lår. LOVAR dom var så pyttesmå och gulliga .
Ska nog se hela filmen någon dag haha .

Ikväll blir det krök och typ bowla , men jag ska inte bowla hatar det, och sen får vi se vad som händer men nu tjatar elle på mig om att ta bort mitt smink blabla, KÄFTEN !!


CIAO !!






Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Vill bara kika in och önska en glad påsk! Hoppas du får en trevlig helg!



allt bra?

Kram

2009-04-11 @ 17:59:26
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Anonym

glad påsk! :)

2009-04-11 @ 18:02:04
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0