su

Praktiken idag har varit sjuuuuk. HAHA !! men vad  förväntar man sig när man är med sjuka människor ?

Igår när vi gick därifrån så var det överskönt att slippa se den vita väggen som vi ångestmålade. Idag när vi kom dit var det hemskt att se den .
Dom som jobbar där står och säger hur ful den är och hur fan kan man använda en sån stol till detta?
ANDYFAT gjorde en repris av att förstöra en blå stol , det tycker han om ! hahaha
Jag stog i rummet och hängde av mina saker när jag hörde det och höll på att dö av flabb så var tvungen att springa ut till andy och berätta det.. :(

Anna och Allefat jobbade tillsammasn och när jeppan kom så jobbade hon med mig och andyf.
När vi var klara med den vita väggen så skulle vi in och göra ränder i ett annat rum. Det gick helt okej ända tills dom 2 sjuka människorna gick emot mig , HAHA !!
FÄRGKRIG .

Jag trodde att jag och jeppan var mot honom men det visade sig att så var det inte.
När jag stog ute i hallen och målade så varje gång jag hörde någon komma gående så vände jag mig om för att vara beredd om någon av dom skulle måla på mig hahah.

Förstår inte varför jag inte är trött med tanke på att jag gick upp så tidigt imorse, igår var jag sktitrött men hade sovit lagom länge, dont understand :D .
Skitsamma, denna dagen har varit skitfin!
Antagligen så hinner vi göra klart allting imorgon så slipper vi komma dit på fredag, yeey :)

Fira ellepelle on friday <3


framsida. Tröjan var HELT blå imorse och byxorna hade bara lite fläckar
under knäet.


baksida. samma gäller tröjan och ja ingenting på byxorna från början.

HAHA.

Satsar på träning ikväll haha, ser ganska bra ut :)

BYEBYE!!

Kommentarer
Postat av: jeppan

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA!

2009-04-15 @ 19:16:55
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0