think twice

Det blev ingen film igår haha, jeppan lyckades med att fixa cruisning, hahah !!
Dom kom och hämta mig och sen körde vi och gjorde massa fina saker. När jag kom hem blev det sängen direkt eftersom jag var skittrött.
Sjuka männnnnniskor !

Idag har jag tränat med sandra och robin och sen stack vi och solade. När jag kom hem hjälpte jag mamma lite i trädgården, snällt ! :D
Nu ska jag faktiskt ta och kolla på filmerna som jag laddade hem igår .

Har haft en krökfri helg och det känns jävligt bra! men nästa blir det :( fira elle på fredag och sen har jag och jeppan en sak som vi vill göra och kanske gör också! Det får vi seeeeee ;)

bye

Kommentarer
Postat av: Andyfat

Baby think twiiice <2

2009-04-19 @ 21:44:47
URL: http://andyfat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0