Torsdag

Dagen började 05.15 imorse, om jag kan så vill jag ;) .
Tog mamis cykel och cyklade den långa biten till annestad och sen tog lille bebisen till dagis.
Efteråt kom mamma och hämtade mig och körde till jobb, skulle sitta i bilen typ en timme  för att vänta tills praktiken började. (fick ej gå in på jobbet avc mamma pga mina kläder) .
Somnade idag, hahah och vaknade av ett sms av anna, sjukt bra!

Praktiken var som vanligt, sjuk sjuk sjuk . det är så fint hahah <3.
Har nästan skrattat i streck hela veckan. Sjukt underbart.

När andyfat och jag "finslipar" de rummet som vi gjorde från början, det me den förstörda  stolen osv sitter surgubben där inne när vi målar haha, så hänger hans rock där under var vi målar.
Andyfat : det kom lite färg på din rock, men det gör väl inget ? HAHAH som ja ville skratta =(
Han drog någon historia om att man kunde t a bort rocken blabla osvosv.
Sen frågade andy om han blev nöjd med sitt rum och om dom skulle typ "anställa"  ngn från mediegymnasit igen hahah , så var han tyst och sen svarade han något om att bedömningen skulle göras som helhet och inte var och ett rum, hahah så ful .

Till en annan : blev du nöjd?
ja,ja helt okej.
andy står och sopar golvet och säger sen till honom, har ditt rum aldrig träffat en dammsugare?
Så säger han, hehe jag vet inte faktiskt.
Andy sa något om att de märktes kommer inte riktigt ihåg sen säger han andra att hans rum är förstort också så säger andy aha men då kan du ju flytta in i städskrubben.
HAHAH, den är typ 1 meter åt alla håll.

Riktigt sjuk människa.
jag sa till honom att han är elak, han svarade med att han säger vad han tycker/tänker.. hha :p .

Jag och jeppan var duktiga ett tag och städade golvet, NER PÅ KNÄ OCH SKRUBBA, tro det eller ej.
Efter ett tag tröttnade jeppan och sa att hon satt och låtsades att hon städade .. hahah vafan?siiiick .

Dom som jobbade där, eller EN som var endå helt okej tror jag, dom andra va såna som gick bakom ryggen typ .
iaf, så hade han köpt fika massa kakor och coca cola ,fanta osv. Trevligt trevligt. Var ju tvungen att ta när kakan låg så fint på bordet. Hade nog inte tagit om det inte hade varit avslutning.
En kille kom och sa att eftersom vi praktiserar så kan dom inte ge oss betalt men för att visa att dom uppskattade det vi har gjort så skulle vi få biljetter till en lady gaga konsert i juli, den 29 juli . men är inte hemma då så det blir inte den :(  det blir spaninen ist, nice :) . ååh jag blev så glad när dom sa det. haha hon är helt okej! :D

Andyfat : sussie kolla hur jag målar hahah .. jag kollar på han så har han satt "förlängaren" på axeln och typ gungar axeln upp och ner..

Jeppan gjorde mina byxor skitfina med klotter, ja okej klotter.. men vafan det blev inte fuuuult haha. =D

Efter fikan stack jag hem och då blev det sola med min syster vilket jag verligen behöver, känner mig vit och ful :( ,och nu har jag precis satt en film på nerladdinig jeppan och andy pratade om en film idag ,en parodifilm . Ville se den haha. och aladdin såklart .
Jag orkar inte åka till andy och kolla på den och han orkade inte komma hit, vi försökte komma på någon vi kunde sticka till som bor i MALMÖ haha så vi hade ungefär lika långt men det gick inte så bra!

Tror inte att jeppan ska sova här idag, snackde lite om det innan idag och att det var skitlängesen hon sov hos mig,  men det blir på måndag istället.
VÅGA BARA SVIKA JEPPAN !!

Sova ganska tidigt och imorgon blir det avlustningssaken på praktiken, och sen till skolan och hämta studentsakerna.. äntligen :) haha

Nu ska jag be en saknad person att ringa mig :)

Ciao !


Andyfat . HAHAH skratta som fan åt denna bilden :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0