LÖÖÖRDAG

Imorse så vaknade jag av att johanna sa något om att hon vaknade och va torr i munnen så hon gick upp och tog vatten på toan .. okejokej hahah bra att veta:) nej men jag antar att jag inte var riktigt vaken tror jag.

Vi gick upp vid någon tid och åt lite frukost och pratade lite om gårdagen och lite sånt, sen tillbaka till sängen och bara ligga där och må som man förtjänar :) . Kollade på tv. På något sjukt barnprogram på Cartoon Nerwork. När det var slut så bytade vi till mtv så var det exiled. Kollade lite på det. Vid 13.00 så stack johanna hem och jag gick ut och solade med mamma i trädgården .
Kom på att jag har läxa tills måndag och har ingen tid till att göra den imorgon så jag gjorde den :) mycket bra gjort av mig kan jag tycka.
Mamma tog fram några fotoalbum från när vi var små (jag&sandra) haha ååååh jag vill vara liten bebis igen =( .

Vid fyra-fem så gick övningskörde jag lite med pappa. Det gick bra, och bättre än förra gången haha det var heeeemskt. iaf sen blev det hem och äta. grillat. övergott.
Pappa säger så du tog in tidnignen imorse ? ... jag : gjorde jag ?:S haha okejdå. tydligen så hade jag gjort det. Har ett svagt minne av att jag öppnade brevlådan men inte att däre fanns något iden..
Sen så bruklar jag aldrig säga "hej" eller något när jag kommer hem, jag låter dom sova istället. SÅ igår när jag och johanna kom hem så hade jag typ halvskrikit heeej jag är hemma nu!! HAH . minns inte att jag "skrek" ? jag tyckte aatt jag viskade :p .

Pallar inte åka hem till elle ikväll,eller göra något annat heller för den delen. Blir hämtad imorgon 07.45 av annika sen hämta elle sen vidare. Vi ska fixa sista saken nu med projektarbetet.

Elle ringde innan och berättade att hennes mamma hade ringt hem och pratat lite och sen hade hon sagt att micke och johan kommer hem ifrån stugan idag för att jag hade bjudit med micke på fest. Inte vet jag vilken fest haha men tydligen har jag väl sagt något till han igår. Jag minns att jag sa att det är fest imorgon hemma hos elle. Jag menade väl kröka lite där :( haha, men så har dom gått och sagt de på dagen idag att dom ska på fest hemma hos mig med mig och elle.. hahaha ah :D och att jag skulle höra av mig om hur det blev...      helt okej! =)

MEN NUUU pallar jag inte. Ska lägga in kläder i mina lådor och sen ska jag lägga mig i sängen och dööööö .

see ya .




mobbad, men fotade  bilderna från fotoalbumen :p


små bebisar, efter vi hade spelat någon match iallafall :)


sandra


jag annika och angelica i mitt uterum :p


jag och sandra. jag ska likna emma i spice girls.
mina små bebislår, skitsöta.


mamma jag och sandra


jag i las palmas


jag. ville inte bada i havet så elin tog en spann
och hällde över mig istället.


haha , jag.

haha sandra, troll :(

mmmh sees.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0