mjau

Som jag skrev igår blev det att sova från klockan sju till klockan sju imorse :) . Men var ändå sjukt trött när jag vaknade , iaf huvet inte kroppen :p haha .
Vaknade till en gång vid 23 tiden och tänkte jaha vad ska jag göra nu då? fattade inte att de var natt, men så somnade jag om iallafall.
Sen vaknade jag en gång till vid halv 3 och gick upp och tog en huvevärkstablett, hade skitont i huvet. När jag kollade ut så ÖSregnade det.
När jag skulle somna sen igen så var det ngt som lös/blixtra till snabbt på min vägg, tänkte nä jag inbillar mig de va inget speciellt. MEN det var lilla blixten & efter den kom det åska. haha . Det är mysigt med åska tycker jag.

På jobbet gjorde jag klart det viktiga jobbet och sen lite andra saker. Träffade Elle på lunchen och åt bk med henne, tog faktiskt inget jättetjockt.
Efter bk gick hon med mig tillbaka till jobbet för att köpa en chai och sen gick hon till var jhon nu skulle :D .

Vid 3 gick jag från jobbet till lekplatsen vid stadsbibliotekt och träffade å&n .
å gick och jag och n lekte lite. Sen kom ellepelle dit och lekte lite också ,HAHA!!
Lekplatsen var faktiskt rolig tyckte jag :(  ( elle med:D )
n var galen och skulle åka rutchikanan på alla möjliga vis, på magen och blabla, elle fick göra det för jag vågade inte :( inte elle heller egentligen men hon blev mest tvingad till det hahah :p .

Sen var det dags att klättra i tornet, fetejag fick knappt plats när jag skulle klättra där.
"Man ser turning torso där uppe ifrån" , haha så söt .
Det fanns 2 sjuka sätt att komma ner därifrån, antingen åka ner för en brandmansstång fast den var som en spiral eller två stolpar som man slänger upp benen på och åker med gumpen mellan, svårt att förklara.
Elle blev tvingad att åka ner för den, haha till och med lite puttad :( men till slut gjorde hon .
Den såg fatkistk rolig ut så jag tänkte att jag skulle göra det också .
Jag klättrade upp och sen när ja väl kom fram vågade jag inte, åh det var så hemskt haha man skulle hålla i två pelar och bara tjoff åka rakt ner, haha det var några små tjejer som åkte den om och om igen hela tiden så höll dom på sjukt många olika sätt så när den första åkte , tjoff trillade den. den andra: tjoff och den trejde : tjoff . fast dom åkte ju inte normalt hahah, det såg lite sjukt ut när dom trillade en efter en !!

Vid fem stack vi hem :) .
Hemma nu och ska äta lite mart sen blir det att sova tiiiidigt för ska upp tidigt imorgon med, sen ska jag träna bort lite alkohol och bk mat hade jag tänkt ! :D


pallar inte med dig och vad du gör.


NÅGON SOM VET ATT DOM HAR GLÖMT/LÄMNAT EN SVART ESPRIT LÅNGÄRMAD VANLIG TRÖJA HOS MIG?


Hade en fin bild på elle när hon gjorde farliga saker men min mobil vägrar att låta mig lägga in dom på datan så de får va så :(

mat + tv, ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0