dont care

Som sagt så kom gästerna vid 18.00 igår och hennes bror lite senare.  Kul att träffa  honom för det var aslängesen sist! =)
Åt skitgod lasagne och pratade skitmycket om sommaren, vill ha sommar nununu !!
Hjälpte till med att gömma en "kork" haha när hennes kusiner lekte fisk,fågel eller mittimellan. Hennes tjejkusin mikaela var överspeedad :(  hahah
julian : elle la du något i hennes dricka?
 HAHA!

Hennes pappa hade gjort någon sorts lek också, haha den var fin! Jag & elle var i ett lag, och vi vann !! :D
haha sen körde mikaela en lek som hette "gissa vad jag är nu" . haha så sjukt :( .
Klockan 00.00 börjde folket gå, jag fick skjuts hem av några som bor i bunkeflo :) .
Hade det kul hemma hos ellepelle :) tackkkk

När jag kom hem så gick jag in till mina föräldrar och visade studentsakerna och sen vad jag hade köpt i stan.
Gick ut och träffade två galna personer. Körde till en hemlig hemsk skog som var överhemsk. Kändes som en skräckfilm haha. Dom ville gå ut ur bilen och gå en runda men jag sa att folk hade blivit dödade där så dom sket i det då och körde därifrån istället. haha (A)
Allefat ringde mig vid halv 2 och frågade om jag ville följa med henne till crown. Jag orkade inte plus hade ingen sprit eller något. Sen sa hon att hon kunde komma till mig istället så vi körde och hämtade henne och sen hem till mig.
Skitlängesen jag och alle va typ ensamma och sånt, senast i 9an känns de som haha. Eller iaf när vi sov hos mig och sånt. Sjuk människa !! :D <3
Vi åt lite, jag åt nyttigt. ett äpple ahah , och alle åt en bulle som hon slängde och sen fick hon ett ryck att äta socker så jag hämtade en skål med socker som hon satt och åt, haha ! Iaf så gick vi och la oss sen.

Vaknade imorse vid 12 kanske, så vi gick upp och åt frukost. Lite senare så kom angelica hit . Vi stack till ica och sen gick dom hem till angelica och jag gick hem så kom elle . Jag gjorde vid mig lite och sen så stack vi och mamma till skopunkten.
Köpte 3 par skor, ett par röda och två par svarta. Helt okej.

Min kära vän Rebecca Jepsson ringde mig när vi var där och sa att hon hade köpt en absolut vodka till mig. Jag blev skitglad. Sa till henne att hon kunde köpa en till mig eftersom hon skulle till tyskland idag men det vetkade inte som att det skulle bli av, men det blev det och det var skitsnällt. Tack så mycket. Love you!

Fick förresten ett par rosa skor av mamma för ett par dagar sen, fina dom också! =)
Igår i stan köpte jag ett par chinos, shorts och en tröja. Kände att det var dags igen haha för har inte handlat kläder på aslänge känns de som. Har ej haft pengar och när jag väl har haft så har jag ingen aning om vad dom har gått till.

Inget krök denna helgen, skönt.
Skulle typ egentligen ut ikväll men känner att jag inte orkar. Skitjobbigt att fixa saker hit och dit så det blir att vara hemma ikväll. Antigen så kommer jeppan hit eller så är jag själv eller om jag oooorkar så sticker jag till johannap.

Snart blir det mat, grillat. Så gott!
ciao.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0