the boy does nothing

Igår tog jag och elle bussen tillsammans till kronprinsen.
Elle gick hem och jag väntade på natta,amanda och johanna för vi skulle handla lite saker till grillningen.
Fick vänta JÄTTElänge på dom :( . Gick till netto där vi skulle handla men dom hade stängt så det fick bli hemköp istället.
Under tiden som jag väntade på dom gick jag runt och kollade (mobbad) haha, så såg jag 2 korvbrödspåsar, dom var dom enda som var kvar. Eftersom vi var ute ganska sent och handlade så tänkte jag att det är väl inte SÅÅ många som ska äta korv med bröd just idag, så jag gick och kollade vad korven kostade. finns korvbröden kvar när jag ska ta dom? nej för att det gör dom inte. Jag fick panik .
kan inte äta korv utan bröd.

Vi köpte mat och grill sen gick vi mot elle.
Det blev nere på ribban. Det var sjukt kallt, nästa gång blir det att börja vid 4-5 istället !
Natta och elle satte upp kubb. Farliga när dom har kubbpinnarna haha .
Vi spelade i typ 5 minuter max, sen kom matti och järpell .
Blev sjukt arg när dom inte hade korvbröd med sig, dom och elle åkte och handlade och sen när dom kom tillbaka så var maten lagom klar.
Åt 3½ korvar, fyfan asså! det var så jävla gott .

Det blev skitkallt senare så vi stack hem till elle, natta johanna och amanda var där t yp en halvtimme för artt vänta tills deras buss gick och jag stannade där och sov ! :)
Somnade till one tree hill och vaknade imorse och hade så jäävla ont i huvet.
Vaknade upp ensam i huset haha som börjar bli en vana kanske ?


natta fixar


farliga


natta och amanda


jag ,amanda och johanna

Vidare till praktiken, hade ingen ork till något. Hade skitont i huvet.
Träffade allefat där också :) . Skulle måla ikoner i hallväggen, men på eftermiddagen blev det att måla en vägg i ett rum.
Jag och andyfat målar typ tillsammans .. men det gick inte asså.

Vi orkade knappt. Jag ville måla med den svarta färgen jag hade gjort tidigare under dagen istället.
Andy vägrade att komma när jag kallade på honom så tillslut tog jag hans mobil och raderade låtar på den ändatills han kom. hann bara ta bort 2, men endå! haha

När han bad om att få "förlängaren" till penseln som låg 40 cm från mig tog jag tejprullen och drog ut lite tejp och tog tag i tejpen och kastade själva rullen mot den som ett fiskespö :( hahah för att få tag i förlängaren. Ett tecken på trött .
Får lite ångest när jag tänker på att det blir samma imorgon igen. kommer antagligen vara ännu tröttare, det blir upp klockan 05.00 imrorgon .

Min syster erbjöd sig att betala om jag hade följt med och tränat något med henne. Men när jag kom hem så somnade jag direkt =/ missade den och sitteer och kränger godis nu . va fan gör jag ? ÄNNU mer ångets.

Ska nog äta något nu för det har jag knappt gjort idag och sen får det bli en dusch och sen försöka sova .
Ciao .

jag vill bort ifrån sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0