torsdag

Vaknade vid 8, gick upp och åt och tog på mig lite kläder för att sen åka till praktiken.
Målade rum idag igen, haha de är kul men det gör skitont i handen man får typ blåsor som gör skitont.
HAHA asså jag kan inte sluta skratta när jag tänker på den fula stolen som andy råka spilla färg på, och även ett par skor haha.  Det var så kul.
Efter en liten stunds målande så var det paus, och paus och paus. Det var så fint väder idag så vi ville knappt vara inne ju !

Vår lunch var 2½ timme lång, skitskönt att sitta där ute. Snackade om allt möjligt och det var så skönt när solen brände!! Sjukt fint.
Efter dom 2 timmarna så kom ledaren ut och sa till oss att nu får vår lunch vara slut, "jaa vi kommer snart" . Vi gick in efter en stund och fortsatte med rummen som vi höll på med,det gick väl helt okej bra. förutom att vi glömt att måla listerna så det var lite fläckigt här och var.

Han som skulle ha de rummet tyckte att det skulle vara mer randigt och blablabla bara klagade mest, vi väntade bara på att han skulle säga något om stolen . Andy ville bara springa därifrån men vi hade glömt att ta ut en sopborste från rummet så var tvungen att gå och hämta den först, dom hade inte märkt det då. haha men NÄR dom gör de , inte alls kul! :(

Efter pratkiken så gick jag till mammas jobb (jättenära) , orkar inte ta bussen . Hon skulle till mobilia så jag följde med dit. Höll på att dö där inne så varmt det var .
Köpte inget speciellt bara en ny sak till ögonen som jag ville testa :o , och just det en present till papi :D .

Efter lite prat med min syster och johanna så blev det att åka till stan och träffa tjejerna från klassen. Jag & johanna träffades på gustav och sen gick vi till barista där dom andra var.
Fick en chai latte av xio , snällt :) .. MEN .. jag frågade  hon i kassan om det var ngt "tjockt" i chai så sa hon att den bara består av socker. Jag måste antagligen sluta dricka den. eller iallafall inte alls ofta.  Men faan jag vill inte  den är så jävla god!
Blev en del prat, helt okej :)  , Det var också kul att  träffa dom man inte träffat på länge nu!
Vid halv 9 så gick vi därifrån, gick till centralen med johanna. Eftersom våra bussar/tåg inte kom direkt så gick vi in på centralen och snackade en massa om allt möjligt. Mest om resor, robinson och sånt "skit" :D .

Eftersom det inte blev någon träning idag, och för att jag har tränat 1 gång i veckan så känner jag ångest.
Kan inte äta/dricka sånt skit om jag ska träna en gång i veckan :S . Så funkar det inte !
Ska träna imorgonbitti med papi :D haha jättejobbigt .

Sen blir det upp till stan med jeppan, johanna och kanske bebisen och sen på kvällen antingen fest eller ut med mina fina <3 .     :D

Tog en bild på stolen som andyfat sabbade, men hittar inte sladden till mobilen så får väl vänta med att lägga in den tills sladden vill komma fram :(


Sova strax, ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0