W.a

Idag börjar iallafall mitt påsklov :) skönt .
Jobbigaste dagen på länge, jag har sovit på jobb , mått så dåligt och varit seg , men inte konstigt med tanke på att jag gick upp 05.15 . Det har sina förklaringar till varför också .
Allt gick jättebra :) . Efter mitt lilla uppdrag så gick jag till mamas jobb .
Hade redan gjort allt men försökte hitta på mer saker att göra för att få mer pengar ( ju längre jag stannar desto mer får jag ju ) och jag behöver verkligen pengar !!

Det blev drygt i slutet så min sys kom och hämtade mig så stack vi och tränade, skönt !
Ikväll .. mamma tvingar typ mig att hämta min cykel ikv :( i annestad , betyder att jag måste gå dit och det orkar jag verkligen inte  =/  . Efter det så blir det hem till en vän )

Vet inte om jag är sugen på att kröka imorgon ? Känns som jag har tappat suget för krök haha . Ganska bra endå =) .

Nu ska jag duscha och äta , ciiiiiiiiiao !


mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0