fredagsmys

i torsdags så kom mamma och hämtade mig så stack vi till frisören osv, har fått en tid om någon vecka, ska färga håret. kaos som det ser ut nu! =/ .
Sen hem till lägenhten igen där jeppan var kvar. Vi gjorde lite spagetti och köttbullar och sen somnade jag en stund. Vid 4 åkte R till sin mormor och åt och jag var kvar i lägenhten. jättetråkigt var det att vara helt ensam:( sen kom hon tillbaka på kvällen och då kollade vi lite tv osv.

Fredag: vi skulle åka och träna men vi kom aldrig iväg. Vi stack till stan vid 4-5 ungefär och sen hem om till mig för att hämta en film. Hade fått igång videon som vi inte hade innan . Vi kollade tsatsiki 1 och 2, så jävla söt han är asså! Vi kom tillbaka till lägenhenten ungeför vid 22 -tiden. Vi blev släppta i nydala av busschaffören och fick gå därifrån. asjobbigt när det var så jävla kallt också. polisen hade spärrat av en bit på gatan eftersom det hade varit skottlossning tidigare. Jag vågade inte gå runt om egentligen men jeppan lugnade mig med att gärningsmannen inte skulle vara kvar där när där fanns massa poliser som letade efter honom. rikitg trög är jag ibland..IBLAND!
Vi gjorde tacos när vi kom hem och satte på tsatsiki. Vi båda somnade till lite i slutet men vaknade av något.. Chilla lite och sen gick vi och la oss, tidigt.
Fredagsmys! :)

Idag gick vi upp tidigt och jeppan stack till jobbet vid 10. Min syster och robin kom och hämtade mig så nu är jag hemma och ikväll ska jag till svågertorp och möta jeppan där vi sen blir hämtade av hennes mamma och sen kör hon oss till svedala där det blir fest! :)
Bara några små dagar kvar i lägenheten nu =/


jag och katze

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0