hey

hahah väldigt fint inlägg, det senaste om/till rebeccaj! haha

Mitt minne suger så jag minns typ inte vad jag har gjort sen då jag skrev sist.
Har varit med allefat och jeppan och therese några gånger iallafall och bara tagit det aslungt, väldigt skönt.
Senast igår va vi där =) . Kollade lite på canal+ .. på smällen, titta vi flyger haha riktigt sjuk film .. sen var det någon pussycat film som jag somnade till så jag gick och la mig i sängen istället.


jag och matti hemma hos anna innan chili i onsdags .
Började förkröka hemma hos anna med matti,jeppan, ralle och senare kom keso.
När det var dags att dra så tog vi en taxi in till stortorget och sen vidare in på chili.
Hade kul .. eheh.. när dom stängde så blev det inom max och sen en svarttaxi hem.
Började med att släppa av mig i bunkeflo och sen en jävla runda runt hela malmö haha. Ville bara hem och alla vanliga taxina tog typ 200 kr. In my ass!

Lördags var vi på chili också, förkrök hemma hos robin med folk. Har bilder i kameran. Stack dit vid tolv. Väldigt kul faktiskt. Träffar alltid skitmycket folk när man är ute, kan tycka att de är finfint! =)
Blev inom mcd innan hem, lite ångest! haha iallfall sen hem och sova.

Asså jag får lite panik, sitter och försöker tänka tillbaka vad det är jag har gjort men får inte fram ett skit typ. Bara aslite, de som jag skrivit.

Iallafall så ska jag till frisören tidigt imorgonbitti och färga mitt hår . Mörkt. Får hoppas att det blir bra iallafall. :)
Sen får jag se vad jag hittar på. :D

Nu ska jag iallafall inte sitta vid datorn längre. ciao








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0