sön/mån/tis

Jag kom på vad jag gjorde i söndags, jeppan stack och jobbade och jag följde med matti till burlöv center för han skulle hämta en sak till sin lillsyster.
Han fixade också gratis kattsand till mig, väldigt snällt.
Sen blev jag lämnad i lägenheten igen och väntade på att pappa skulle komma och hämta mig . Övningsköra lite och äta hemma, det blev bara äta hemma. Hann inte övingsköra för skulle träffa j på centralen vid 8 eller 9 . Vi kollade mysteriet på greveholm tills vi somnade och sen sov vi.

Måndag : Stack till stan ett tag och sen åkte jag hem och rebecca till jobbet. På kvällen var det etage. Förfest hos andykingen med matti,mange,harry och billy. Helt okej . Drack hemska cider men det gick ner! =( . Vi tog taxi in till stan. Jättefin taxichafför, haha!!
Träffade alanyaZ och hans kompisar på stortorget och sen efter en liten stund kom rebecca också! Ställde oss i kön in till etage. Skitlång kö och skitmycket folk.
Vi gick och köpte dricka direkt jag 2 cider och jeppan 2 shotar . Fint som fan.

Träffade massa folk som jag inte har träffat på ett jävla bra tag. kul :) .Amanda var full som fan som vanligt haha .
Dansade lite med henne, räddade henne ifrån enligt henne .. .. människor.
När etage stängde så gick vi till mcd där matti osv var, men dom tog taxi hem efter ett tag.
Jag, jeppan alanyaz och hans kompisar var kvar för jag skulle köpa en hamburgare .
Jag står i kön och skriver ett sms då jag ser att en lite äldre man står och lutar sig över mig och försöker se vad jag skriver, haha såklart ska jag säga till honom haha sen kommer han och hans kompis och sätter sig bredvid oss när vi sitter på mcd. Han har en påse fulll med cheeseburgare. Jag tog en . Ångest och jeppan fick en hamburgare.

Vi tog en taxi med dom hem , dom till sig och vi till oss. Föräutom "pappa" som trodde att han skulle följa med oss upp nehe du! haha. jeppan säger : vi springer när vi kommit runt hörnet. Javisst.. så runt hörnet så kuta vi in och stängde porten så han inte kunde komma in på något sätt. jeppan slet igen den och så tog vi hissen upp! hahaha

Det gick lite övergränsen när taxi chaffören frågade ifall han kunde få köpa någon av mig och jeppan .. gud!

Vi går och lägger oss när vi kommer hem .
Jeppan : asså jag är inte trött jag kommer inte kunna somna ( somnar direkt typ) hahaha

Sover typ 2 timmar sen upp klockan 9 och städar det sista innan min morbror kommer hem. Pappa kommer och hämtar mig och så åker vi hem. går och lägger mig direkt. skitskönt (a) och vaknar vid 4 av att mamma snackar om kyckling och att jeppan ringde.

Tog bussen en timme senare till heleneholm och tränade med henne. träning efter krökdag är döden.
Blev hämtad av mamma när vi var klara. Åt jättegod kyckling när jag kom hem sen somnade jag till the parent trap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0