tora tora

Det har blivit så jävla tråkigt att skriva och har ingen tid för det heller känns det som :) .

I lördags när vi kom hem från älskade turkiet så stack jag och rebecca till lägenheten på kvällen och tog det lungt och sov. Nästa dag stack hon till jobb och jag stack hem tror jag.. jag minns inte ..:S . på kvällen träffades vi och stack till lägenheten.

Måndag : Vi stack till stan och handlade lite fina kläder och åt fettosaker på espressohouse, liten ångest fick vi. Sen stack vi hem till var och en och duschade lite och sen stack vi till lägenheten(igen) haha och åt och gjorde vid oss för att sen sticka hem till annaö där det var extremt fint förkrök innan etage.
Hade kul den kvällen för att vara uteställe i malmö, går inte att jämföra med alanya men det funkade ;) . Fint folk.
Efter etage blev det in på mcdonalds och tjockisarna åt. Sen tog jag och rebecca en taxi hemåt.. (lägenheten)

Tisdag: Vi stack till stan och handlade lite saker igen och sen blev det inom espresso house så vi kunde få äta vår efterlängtade varma macka.. haha så god den var! Efter espresso house gick vi till zara snabbt och sen skulle reb ta tåget till danmark så då stack jag hem och åt och sov. Riktigt skönt. Älskar min säng! Jag tog bussen till centralen vid 23.13 för att möta henne där efter hon slutat jobbet. När vi kom hem så kollade vi lite tv och jag kunde knappt hålla mina ögon öppna så jag somnade hela tiden så vi bestämde oss för att sova istället and so we did! :)

Idag har vi chillat en stund på morgonen och sen tog vi cykeln ner till netto och handlade mat! Fruktansvärt duktigt av oss.
Vid 1 kom rebeccas mamma och hämtade oss för vi skulle fixa en sak innan vi stack och tränade på heleneholm.
Sen det jobbigaste och stressigaste av allt. Hem snabbt till lägenheten och fixafixa, sen missade vi bussen hit och dit och blabla, gud det var asjobbigt. men nu är jag iallafall hemma och ska äta.. (ovanligt) och senare ikväll ska jag möta rebecca igen så vi åker tillsammans till lägenhten!

ohja, turkietbilderna och etagebilderna har jag i lägenheten så jag vet inte riktigt när dom kommer komma in! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0