Lördagen

I lördags stack jag hem till allefat en liten stund innan jag skulle fixa mig till festen. Stack till svågertorp så jag var där vid halv 8. Träffade rebecca och hennes mamma hade kommit dit för att hämta oss. Jeppan duschade och gjorde sig klar och så stack vi till svedala. Vi gick lite hit och dit innan vi hittade rätt lokal.

Vi började dricka vår fina jäger. Efter någon timme redan så stack vi in till stan några stycken. Jävla bussen kostade 25 kronor!!!!!!!!! riktigt mycket.
När vi kom fram till centralen så gick jag och mange ett håll och jeppan och dom andra ett annat tror jag.. Fyfan vad det luktade där vi gick. Någon som hade kissat ner hela gatan, och jag menar allvar. Där luktade så jävla hemskt. Vi gick och tog ut pengar och sen gick vi till chili där dom andra redan var.
Såklart skulle jag inte få komma in för det var 20 (y) , men en kille fixade det. jättefint!

Dansade osv. Träffade en gammal kompis som gick i min klass i femman ,kulkul .
Sen en gammal kompis/ovänn som jag blev vän med igen, helt okej.

Jeppan : TITTA INTE BAK!!!!!!!!!!

hahahah störd!!!
Vi stannade kvar tills det stängde och gick till tvåans busshållsplats. den skulle inte komma efter skitlänge så vi tog bussen mot västra hamnen och åkte hela rundan.

På bussen kom det på några killar som börja snacka lite skit . "vad är detta för något" han hade något på sin arm och samtidigt så spännde han allt vad han kunde, hahah så jävla .... mm!
Sen sa hans kompis sounds like a plan. HAHA . jeppans fina ord . låter mycket roligare när hon säger det. men vi tyckte iallafall att det var lite sjukt!
Vi hoppar av var vi ska och går upp och sover.

hahaha jag tror jag har en video från den kvällen när vi kom hem .. om det inte var från i måndgs. fruktansvärt kul iallaflal, vet inte hur man lägger upp sånt här så den kommer på faacebook ! :)

Minns inte vad vi gjorde i söndags ... eller om vi ens gjorde något. Mitt minne suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0