we can go to the tropics zip pina colaada

Igår stack jag och anna hem till elle och chillade. Jag lovar att jag chillade mest. ehhe...somnade typ hela tiden under paradise hotel. Var så jävla svårt att hålla ögonen öppna . Pratade i sömnen hela tiden också, och jag hade sagt till elle : elle har du betalat frisören eller någonting i den stilen.
hahaha och dom skratta lite och så vaknade jag och insåg vad jag hade gjort :( .

Anna roade sig med elles roliga historier om norrmänn, haha vissa var roliga och vissa var väldigt svåra att förstå! (ja)
Sen somnade jag om igen och igen, vaknade upp klockan 2 och då var annaö borta :O och jag fattade ingenting. elle låg på min soveplats och jag va heeeeeelt borta, men vi bytade haha och sen somnade vi.
Har vaknat skitmånga gånger inatt av mina sjuka obehagliga drömmar. vissa sjukare än andra.

Vaknade  vid .. minns inte och gick upp och åt frukost. Något nummer från usa har ringt.. vem fan är det ?
Senare stack vi inom anna och hämtade henne sen åkte vi till nova lund. Handlade ingenting bara ett fint litet diadem, om det heter så? :D

Kom hem vid halv 7, åt snabbt och sen upp till ica och prata lite! gick fint. Nu är jag hemma och ska snart ta bussen till centralen och möta jepphan och allehfat. Sen hem till allefat och ha fredagsmys!


Minns att jag har varit med mamma på burlöv center i lördags. Träffade andyfat på hans jobb. haha fick en gratis glass med 4 kulor. 3 av smakerna var goda. en smaka skit =( . och den var gammal det var därför han gav mig den sa han, haha och hade förvarnat lite med att den smakade diskmedel.
Köpte en väldigt fin tröja från gina tricot och en skitskön och halvlång/lång kofta från only.


min gamla hårfärg


tyyyp den nya.. men endå inte, det känns som att det är mer svart nu .. =(

har inte riktigt vant mig än så vet inte ifall det är snyggt eller inte, men får väl la se! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0