fint, och jag gillar det.

Mycket fin dag idag.

Det är något som jag har som gör att det piper när jag går in i affärer. Inte alla men vissa. Hahahh allt började i stockholm men de har fan fortsatt hemma också (u) . Jag gillar inte det riktigt.

Men iallafall ..
Stack upp till stan med min syster för att fixa lite saker, träffade anna,elle,matti och bylund på cool stuff. När jag och min syster var klara och dom var klara så träffade jag dom så gick vi och åt. Helt okej gott. Satt där aslänge och bara satt. Fint var det faktiskt.

Vid 4 kom jeppan och så gick vi lite i stan så hon kunde fixa det hon också skulle fixa och sen skulle vi sticka och träna, men först inom subway. Hahah inte samma som i stockholm men det får väl vara okej för denna gången antar jag. Vi satt kvar på subway ett bra tag för vi vågade knappt gå ut, det har ju blivit så satans kallt nu =( . Vi gick ut tillslut och kollade upp när bussen gick, det var ett tag in så vi gick in på centralen. Jeppan letar sig till värmen och det slutar på espresso house vilken jag absolut ångrar nu. Haha eftersom det var så kallt ville vi värma oss, äh en varm choklad gör inget vi ska ju träna, äh en chai latte gör inget vi ska ju träna.
oooom det gör något visst det.
Varma oboyen var slut så det blev vars en chai. Det har varit min favo innan men idag var det inte lika gott, kanske för att barista är lite bättre?
Sprang till bussen och mådde skitilla (av chai) . Ut till ön och träna. Hann dock inte träna så länge dvs träna bort chaien.
Jag kom ju på att jag hade druckit en pepsi också. Vad håller på att hända. Chai var riktigt mättande, kunde inte äta något efter träningen jag var ju fortfarande mätt. men faktiskt så har jag börjat bli hungrig nu.

Efter träningen stack vi ju såklart hem. matti och bylund snackade om någon snöbacke som jag blev sugen på också men dom sket i :( . Missade hela simpsons filmen haha som är så jävla rolig.
Har varit vaken till nu och kan absolut inte somna, var skittrött innan men världens sjukaste människor på youtube har ju gjort så det blev ändrat. Nästan klarvaken, nästan.

Borde ju sova om man ska orka med fina fredagen imorgon, får se om det blir krök eller ta det jävligt lugnt.
Ska försöka att sova nu iaf :( ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0