TEEEEEEE AMOOO!

När jag inte alls vill vara i malmö. Om allt blir som det ska så blir det mycket mer stockholm.
Feb, mars och maj :).
Den 12 December blir det Göteborg också.

Bort från malmö så mycket som möjligt, det gillar jag!

Idag fick jag ett sms av kära phone house att min mobil kommit tillbaka, wiho! Henke och nico kom och hämtade mig. Först skulle dom hämta saker hos hans bror och sen vidare till vägverket där nico skulle misslyckas på sitt teoriprov (förlåt) . När vi lämnat honom där åkte vi till industrigatan för att kolla på en sak och sen vidare till elles park och sen till stan där jag hoppade av och gick till affären.

Fick välja en ny mobil, i samma prisgrupp för jag ville inte lägga mer på en mobil. När det var klart så gick jag lite i stan för jag skullel träffa Johanna senare vid 5 när hon slutade jobbet. Jag gick till hennes jobb tidigare för jag var klar i stan och det var ASkallt ute. När hon gjort klart det sista så gick vi lite i stan och sen till elysee eftersom vi sagt att vi skulle äta tillsammans. Väldigt gott!

Jag hade sagt att jag kunde följa med henne till kirseberg och kollade på hockey men ångrade mig sen. Skitkallt och palla inte vara där i över 1-2 timmar. Så jag tog bussen hem och hon dit.


btw , STOCKHOLM VAR DET BÄSTA PÅ LÄÄÄNGE !!!!!!! <333
älskar själva sthlm + folket där är för jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0