11/7

Vaknade nyss är hos jeppan, men varken jeppan, hennes bror eller föräldrar är hemma:( Jeppan är på jobb, och dom andra skit ni i det:) .

Iallafall, imorse vaknade jag och jeppan vi typ 8, hade knappt sovit några timmar, gick upp hällde i mig vatten och hon duschade och åt lite och sen stack till jobbet. Jag gick och la mig igen och satte på filmen she's the man, och somnade till den. haha

skulle träffat bebisanna i stan idag nu klockan 1 men hon orkade inte, faktiskt lite tur för jag är ganska död fortfarande. har ätit lite, hoppas de är okej jeppan? haha och sen ska jag noooooog "städa/diska" som jag lovade igår.

Kan inte sticka härifrån förrän hennes bror kommer hem, så det blir chilla som fanfan,sen kanske hit ikv igen och sova här. we'll see .

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0