Båstad 8-9 juli .. ?

Ja, på onsdagsmorgonen kom elle och hämtade mig och jeppan i oxie och sen började vi köra.
Jeppans pappa hade skrivit ut en vägbeskrivning till oss, men vi hittade inte olika saker som stog där på men vi kom fram endå :) .

Kartan : nu e du framme.
ahah och då var vi på en väg med gräs på kanten, jeppan ringde sin pappa och sa att kartan sa att vi var framme, saken är att vi hade kört förbi en camping men kartan sa typ att det inte var den, vilket det var. Så vi stack dit.

Skitstort tältd bodde vi i, jag och elle delade ett rum. Vi chilla/sov lite, sen gick vi och duschade och sen stack vi in till båstad och kollade i affärer osv. Jag hittade en jacka som jag har velat ha ett tag nu, trodde att det var den men nejnej då ska den hålla på och störa sig och vara jätteful. Det var rea också! Sen gick vi ner till hamnen och där var all tennis och allt finns, där köpte vi glass. Övergod haha. Sen började det bli skitkallt så vi gick tillbaka till bilen och åkte tillbaka.
Vi spelade lite kort medans vi väntade på maten, jeppan lärde oss bluff, haha så roligt det var!

Vi åt tacos, och efter det så gick vi en liten runda ner till stranden och tillbaka igen . Sjukade oss gjorde vi. Jag och elle var bakgrundsljud "boom boom boom (8)" från full frys och jeppan sjöng. haha jättefina danser också til den, och sen gick vi över till att en börjar sjunga sen choff så var det nästa och nästa. Folk som såg oss trodde nog inte att vi var normala. :(
När vi kom tillbaka till campingen kom vi in på baksidan typ och där fanns såna tavlor typ ? som man sätter in sitt huve i så har man en annan kropp, självklart var vi tvugna att fota oss i dom . Mindre fina bilder på mig.

Det blev pawel och göra vid oss, och sen tog vi bord och stolar och började kröka utanför tältet, och självklart musik ifrån familjen jeppssons bil. javisst! Vi körde bluff igen istället för andra krökarkortspel, hahaha gaaalet!
vid elva tiden så körde richard oss in till båstad till madison.

Vi fattade inte förrän dagen efter att vi hade betalat 150 för VIP! haha, tröga som fan var vi. Sjukt många stockholmare, norska och danskar, men det var fint! =)
Om man gick ner en trappa så kom man till det såkallade vip rummet där fullt med stureplanare var. Sliskiga som fan var dom men det gick att dansa endå .

Jag och jeppan fick 2 killars oranga!!!!!!!! jägermeister hattar emot deras vilja, haha mycket bra.
Synd att madison stängde redan klockan 2. Vi gick ut för att vänta på att jeppans daddiii skulle komma och hämta oss. Stockholm hit och dit, haha överallt. Pratade fint med dom.

beeestefar, jeg kan ikke soove. hahaha fruktanstvärt kul!
Åskade och regnade gjord det också, haha så fint det var =/ .

När vi kom tillbaka till campingen kom det tre ..såklrat sthlm på cyklar och börja snacka något om att han ena hade en mammut i sin trädgård. Dom skulle cykla runt och rycka tältpinnar, men inte våra.
hahahahaha jeppaaan, när vi skulle gå tillbaka till tältet så wopp jahahah låg hon ner. Det var en uppförsbacke typ men hon hade inte sett den så hon typ snubblade på den, AH det var skitroligt. sen gick vi in i tältet och sov.

Nästa dag chilla vi som fanfan, spelade bluff, gick in till hamnen i torekov och åt glass och gick lite där, sen tillbaka och chilla igen och lite bluff, sen åt vi riiiiiktig god mat, sen var det dags att åka hem.
Förjävligt, men eftersom jag skulle jobba oh elle skulle göra något så kunde vi inte stanna som vi jävligt gärna hade gjort, iag jag! :)

Malmös uteställen suger !

jaj er norsk.

ciaociao


Rebecca Jeppsson


Elle


Elle och jag i vårt rum.

Jag och elle



Jag och elle inne på madison .


Bromma och jeppsi


Richard och Rebecca.

Hahahah jag glömde, i bilen .. birthday sex .. när de kommer girl you know i-i-i , hahahah pappsi sjöng med. duktigt och väldigt fint gjort av honom! :) roligt,roligt. :D .

Mer bilder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0