damdamdam

Kom hem för ett tag sedan, lite mat som mami har gjort och family guy . javisst =)

Det var skitjobbigt att gå upp imorse, skulle ta bussen tillochmed eftersom mamma har fått semester nu. Sjukt dryg dag, har suttit och gjort samma sak i pricnip hela dagen, det finns 900 rader, jag är på 400. :( ååh.

Eftersom mamma inte var på jobbet så blev jag lite nojig för om jag skulle äta lunch själv eller med någon annan där.. haha jag tänker ju inte gå ner och sätta mig på bk helt ensam som jag gjort innan, och nejtack inget bk heller för den delen, det är slut med det (a) och äta själv också hahaha, alla kollar helt mycket.
Mamma och pappa åt lunch med mig för dom var ändå ute och skulle fixa ärenden.

Har hört från en tjej som jobbar där med mig att det finns ett ställe fullt med nyttiga saker, så jag gick och letade upp den och så åt vi där =) .
Jag tog en skitgod pasta/kycklingsallad. Man fick en tallrik som var ÖVER fuill med mat och i ett högt berg, haha orkade inte äta mer än halva :$ .. plus att han som stod i kassan var skitsöt, så de fina matstället ska jag gå till fler gånger ;) hahah . nej, men maten var överpulig.

Efter lunch fortsatte jobbet :(, det gick lite snabbare faktiskt. När jag slutade så började det regna, typiskt.
Jag skulle gå upp till skånetrafiken i stan och köpa till en zon till mitt busskort. Påvägen dit så fastnade jag i en järnring?:S och rev upp en liten bit på benet och det börja svida som fan när det kom regn på det.

Jag fick 2 zoner för samma pris som en, så jag la till oxie också så jag kan åka till min älskling också!! <3
Jag skulle träffa rebecca på centralen kvart i sex, så innan dess gick jag mobbad i stan helt själv och tittade runt lite. Sen gick jag från gustav till centralen och väntade där, pallade inte gå urunt själv längre haha.

Vid 6tiden kom jeppsi med tåget och vi åkte till entre. alltid lika kul och träffa henne. Jag köpte ett par shorts, vilken färg det är vet jag inte haha. typ någon sorts turkos kanske?
sen gick vi och hittade inte mera saker att handla. Jeppan var skithungi och skulle hitta mat, vi gick in i mataffären och vi kom ut därifrån med två chokladbollar, blev bjuden och då kan man ju inte säga nej =/ .. Sen satte vi oss på värnhemstoget och pratade och tog det lungt. Sen skulle vi åka vidare till hansa, men dom hade stängt så då blev det sitta vid parken in gustav och snacka lite där, hahaha.

Imorgon ska jag sova hos henne, fint fint !!

Vi gick till studentgatan och jeppan tog sin buss och jag tog en buss till möllan och träffade johanna och mirlinda så jag fick skjuts hem ;) jaaaja .:D

Ska ut med mamma ikväll på ett fint uppdrag;) haha och självklart blir det rederiet, fastna direkt för det, sjukt spännande haha.

Imorgon är det näst sista dagen på jobb, yeeeey.. haha det ska bli så skönt. Ge mig ett roligt jobb tack!! :)

Ciiiiiiiiiiiiiiao .


Alexandra och jag i sunny beach förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0