ehehe

Sitter och kollar scrubs med annaö och matti. elle var här innan men hon stack hem för hon blev skittrött.
Som jag sa innan stack jag och elle till mattes pappas 50 års fest, finfint! Svingott grillspett <3 haha. och folk man inte träffat på aslänge.
Frick var också där :D ahah.

Sen stack vi hem till mig jag och elle, så kom anna och matti. Skulle kolla på en film , men det blev någon film på tv:n istället, vet inte vad den heter. Mitt i allt ville fettona ha en pizza så vi stack och handla en. Duktig som jag är rörde jag inte pizzan alls :) .

Blir tvingad till att kolla på paradise hotel som börjar klockan 00.00 :( ååh, hatar det. Såg lite igår natt och fattade inte, det var skittråkigt!

ciaociao

Kommentarer
Postat av: annaö

du gillade paradis & jag såg nog hur du smygtittade i pizza kartongen :D

2009-07-15 @ 12:39:15
URL: http://annizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0