:@

Blir så jävla arg. Jag sitter på bussen påväg hem från xio då jag kommer på att jag inte har några nycklar. skickar sms till elle snabbt och ber henne ringa min mamma eftersom jag inte har pengar och hade knappt batteri, de skulle dö närsom.

Jag blev avlämnad hos xio för att få pengar för mobilen hon köpte av  mig, vi gick ut lite och sen hem till henne för att vänta på natta som jag skulle träffa tjugo över 6 för att få busskortet jag skulle köpa av henne. Träffar henne snabbt och sen går vi till södervärn tillsammans och sen tog jag 46an hem. "snabbbussen" .. Ingen mamma ringer, ingen hemma ingen någonting. Föröker öppna en dörr men den va låst, allt var låst. Jag försökte göra inbrott i mitt eget hus ? Skruvade av massa lås, försökte öppna fönster osv.. Satte mig i uterummet och somnade i en stol, fick panik visste inte var jag skulle ta vägen, var skithungrig eftersom jag knappt ätit någonting idag . Jag satt utelåst i 3 timmar. (y) mamma säger direkt när hon kommer hem om du ringt hade jag kommit hem direkt. Men nejnej de kunde jag ju inte göra utan batteri och pengar.

Blev så jävla arg och ledsen på mig själv som man får lov att bli ibland.
När jag kom in gjorde jag mat direkt och sen nu har jag bara suttit i sängen och chillat sönder, och duschat. Överskönt var det också.

Vad har jag gjort för att förtjäna en sån hemsk dag? satt och tänkte på det innan men kom inte fram till något vettigt svart.
Karma.

Iallafall en fin sak idag är att jag har fått hem min kamera, en rosa som innan . Skitsnygg är den, nu kan mamma få tillbaka sin :) .

Stör mig som fan, skulle åkt och bada hos elle. Cykla dit och hem (lite träning eftersom ja känner mig som ett fetto) och sen bada där i/på ribban eftersom dagen har varit sjukt varm. men det blev ju såklart inte så.
Får se om det kanske får bli imorgon istället då, whatever.

Om jag ska tillåta mig själv till att dricka på fredag måste jag ha fått någon sorts träning innan iallafall..

Nu ska jag kolla klart min stora kärlek haha och sen sova.

hejdå.


Kommentarer
Postat av: anna

Vad har jag gjort för att förtjäna en sån hemsk dag? satt och tänkte på det innan men kom inte fram till något vettigt svart.



bara för du tyckte på alla knappar i hisen så snickaren inte hittade sin stege :(

2009-07-01 @ 23:44:56
URL: http://annizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0