;)

HAHAHAH vad händer :(:(

Går ut i köket för att be mamma smörja in min rygg med bodylotion, ser att hon står och dansar till michael jackson (hon hade hittat en skiva med honom och satt på den) iaf, sen kommer pappa in från trädgården och också börjar dansa, hahaha jättefint ^^ ..

"på våra kräftskivor, då ska du se. då dansar jag 4-6 timmar i streck" min pappa.

mm, det vill jag se. men som mamma säger så är jag antagligen inte hemma, men jag sa om dom är skitfulla så kan jag vara hemma . iallafall en liten stund..:)
Eller varför inte ha fest också samtidigt , hade nog blivit jättefint :D hahah

Iallafall så ska jag äta strax, skithungrig är jag.

och sjukt taggad :D


jag och en skitfull foppa hemma på robins inflyttningsfest. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0