finfint

Har lite bråttom faktiskt, men idag pallade jag knappt gå upp eller till jobbet men efter en liten sovstund hos mamma så stack jag till jobbet, halv 9 var jag framme :) och hade tänkt gå tidigare vid halv 4 and so i did .

Efter jobbet mötte jag upp natta i den fina parken haha och sen stack vi hem till mig. STack ut och cyklade en lång runda, bort till klagshamn och lite sånt, sen hem och köpa köttbullar och makaroner så åt vi det. fina bilder har jag därifrån men hinner inte lägga ut dom nu eftersom jag snart ska ta bussen till centralen och träffa jeppsson och sen hem till henne och sova där, sandra med.

Imorgon sticker vi till båstad, men bara onsdag - torsdag. Livrädd är jag för att vi ska tälta haha:D

have to go! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0